angelicageorgson

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Angelica - 30 november 2010 21:14

E nu hemma hos killens mamma och pappa och alla hans syskon. Sitter i vardagsrummet medans dom sitter och kollar på TV.

Var idag och hämtade baby-boxen som man får gratis när man e gravid. En papperskorg som man slänger blöjor i, efektivt. Samt Tvättmedel,blöjor och lite annat smått.

Gick sedan runt lite på stan och kollade om jag hitta något men var inte så sugen på at använda pengar idag. Vilket är ovanligt för att vara mig. Köpte bara en ny halsduk från Gina´¨köpte en för ca. 2 veckor sen men när jag var i norge hos min syster så försvann den på något konstigt sätt.

Var igår och skulle boka tvätt-stugan men det var helt fullt 2 veckor fram förutom tiderna 7-10. Så idag fick jag gå upp 7 och tvättat alla kläderna (SKÖNT!)

Killens kompis åkte hem idag også men så ska killens lillebror låna lägenheten tills imorgon så inatt sover vi hos hans föräldrar. Skönt tycker jag lite mer att göra en att bara sitta i köket hemma själv med killen och prata allvar hela tiden.

Ska npg passa på att ta ett bad nu när jag är här. Har tyvär inge badkar hemma vilket jag tycker är tragiskt för jag älskar verkligen att bada.

Tror min ängel kommer väldigt snart om bara 2-3 veckor. fick värkar idag igen när jag var på stan. Folk jag träffar brukar fråga om jag är orolig eller rädd inför förlossningen, men det är jag faktiskt inte. Jag har inte ens tänkt så långt. Och jag tycker inta att man ska lyssna så mycket på andra som redan har fått barn när det gäller förlossningen. För vissa har det riktigt tufft och svårt medans det går hur lätt som hälst för andra. Så det där är från person till person. Jusst nu vill jag bara ha henne i mina armar och ge henne all den kärlek jag har att ge, vill se henne skratta, sova och längtar tills jag får krama och mysa med henne... LÄNGTAR!  


  


En bild på min mage från igår ! Tycker jag ser mer gravid ut på bild en när jag ser mig själv i spegeln..


  


BAby-boxen som jag hämtade idag =) bara paperskorgen på bild men det var ju den som var det 'största'.


     

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards