angelicageorgson

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Angelica - 17 november 2010 21:00

Sitter nu i märstad hos min systers pappa. kom hit för några timmar sen så har hunnit äta och tagit det lugnt. Sitter nu och väntar på att syster ska lägga Julie sen ska vi ta en långpromenad med Ira (Hunden) Så blir det inte länge innan jag tar en dusch och lägger mig o sova sen. Imorgon är det planerat att jag, mamma och syster först ska på ett center och kolla runt lite, sen senare på dagen när min bror har slutat jobbet ska jag träffa honom ett tag. Så på Fredag ska jag in till Stockholm och träffa Elena och eventuellt Emelin som også är gravid 2dagar efter mig. Så kommer bli spännandes att se. Har ju kännt dom båda i flera år nu. Elena har redan en otroligt söt dotter på 2 och ett halvt år och så Emelin och mig. Så hoppas jag o få träffa min Josse også, hon skulle till R så hoppas hon tar sig tid till lilla mig ;) tider får visa. Nu kommer syster snart så ska vi gå.


Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards