angelicageorgson

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Angelica - 23 maj 2013 19:33

Okej kan väl börja med att skriva om min mobil olycka igår..! Kopplar den med ITunes för att föra över musik från datorn, så när det är klart och jag kollar på min mobil så finns INGA av mina bilder/sms eller telefon numer.. Istället så hade min mans ALLA gammal sms/bilder/numer hamnat i MIN telefon!!! Inte okey...! Känns inte som att det är min telefon längre.. Så det sög ju ganska mycket..!

Idag har jag bara varit hemma och städat samt tvättat kläder mesans hjärtat har varit på dagis. Efter dagis var vi och köpte ny matta till vardagsrummet och imorgon ska jag iväg o se om jag hittar bra tyg så jag kan klä om soffan. Inte smart att ha ljus soffa när man har barn!! Så svart tyg och ev. Vita kuddar.. Men får se vaddera blir när jag väl ska välja :-)

Och eftersom jag bara har massa gamla bilder på min man i mobilen så får det bli någon bild på honom ;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards