angelicageorgson

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Angelica - 20 mars 2013 14:48

Då var jag och Limå på tåget till Karlstad igen eftersom min underbara man ska åka till kurdistan om 2-3 timmar!! Känns ju inte okey att han åker men ändå glad över att han ska få träffa sin mamma o familj som han inte har gjort på 7 år! Så ändå glad för han skull;-) och så ska ju jag åka dit om ca. 3 veckor när Limås pappa kommer tbx från kurdistan så ska han få ha henne;-) haha tänk mig i kurdistan!! Kommer bli kul ;-)

Igår var vi i stan och åt mat och handlade lite av det sista som han skulle ha med sig (o lite smink till mig) o hitta ett par SKIT söta timberland skor för barn, sjuka va att dom kosta 700kr!! sen till hans jobb för att an skulle fixa till sin bror o brorns fru, som jag aldrig träffat förut!! Men dom var trevliga och hade ju skit söta barn :-D sen blev det hem och packa om älsklingens väska (eftersom han bara hade knölat ner allt så hälften inte fick plats) haha..

Nu ska jag försöka få Limå att somna sen lämna henne hos sin farfar o faster när jag kommer em så jag kan packa upp och göra i ordning lite hemma!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards