angelicageorgson

Alla inlägg under februari 2013

Av Angelica - 6 februari 2013 14:52

Hatar att ringa försäkringskassan... Efter typ 20 min så har man plats 87 i kön!!! Inte okey..!
Ska ta o ringa o se om Limås farfar har lust att köra mig så jag kan åka och storhandla. ASS jobbigt att ta bussen me massa varor och barn

Av Angelica - 6 februari 2013 12:15

Så jävla typiskt att jag skulle försova mig idag "/ vaknade att att Resmije ringde o sa "god morgon! Hur mycket är klockan?" Joo den var 11.00 (jag börjar 11.00) Inte okey för sist jag kollade var den kvart över 8!!! Hoppade i alla fall upp och gick iväg och lämnade Limå på dagis så gick jag och handlade lite blöjor och sköljmedel/tvättmedel..
Så idag blir det att städa lite här hemma och dra iväg och storhandla eftersom både kyl o frys är helt tomt!

Av Angelica - 6 februari 2013 00:54

Hahaha bara för att jag diggar bilden!
Snart dags för lite skönhetssömn så jag är pigg på jobbet imorgon :-)

Av Angelica - 5 februari 2013 18:56

Yeey äntligen har jag en mobil! Låste ju upp Iphonen men den här fittat sig i några dagar men nu e den igång :)
Jobbade 11-14 men stannade kvar på jobbet ett tag eftersom jag och Resmije skulle till Bergvik och kolla arbetsskor (som verkligen behövs) men blev istället att jag köpte ett par skor till Limå. skit söta för bara 125kr!
Så nu har vi bara myst med en pizza framför två och lillen håller på och styr för fullt med sina nya trosor och så har hon kissat på pottan. Min "lilla" flicka börjar bli stor <3

Av Angelica - 2 februari 2013 18:36

Som sagt sista kvällen med min man "/ Så vi ska snart åka till Kista och äta mat och kolla på bio och bara mysa :-) Men först måste han ju bli klar med sina jävla kunder..

Åå så saknar jag ju mitt lilla hjärta något enormt mycket <3 Min lilla skutt.. Ska bli skönt att få komma hem o mysa med henne imorgon (det är det alltid) :-)

Nu ska jag fortsätta med min redbull o bara störa mig på folk :-) Och jaa äntligen kan man ladda upp bilder :-)
(skorna som min fina man köpte till mig)

Av Angelica - 2 februari 2013 18:35

Som sagt sista kvällen med min man "/ Så vi ska snart åka till Kista och äta mat och kolla på bio och bara mysa :-) Men först måste han ju bli klar med sina jävla kunder..

Åå så saknar jag ju mitt lilla hjärta något enormt mycket <3 Min lilla skutt.. Ska bli skönt att få komma hem o mysa med henne imorgon (det är det alltid) :-)

Nu ska jag fortsätta med min redbull o bara störa mig på folk :-) Och jaa äntligen kan man ladda upp bilder :-)
(skorna som min fina man köpte till mig)

Av Angelica - 2 februari 2013 01:14

Min fina älskling och jag tillbringar våran fredagskväll med god mat och film sen blir det bara att lägga sig o sova som grisar :-) Konstigt att jag inte ens har lust att gå ut helgerna som jag har varit barnledig.. Kanske börjar bli gammal o bitter "/ Haha neej men mysigare att få krama min man :-)

Av Angelica - 1 februari 2013 18:15

Inte alls många dagar kvar tills de e dags för mig att åka hem "/ Känns inte okey! Men ändå skönt att få mysa med min lilla bebis <3 Min fina mannen köpte en ny jacka + nya skor till mig igår (behövdes verkligen) Så köpte jag själv ett par jeans o underweear ;-)
Sitter på älskades jobb och bara vänta på att han ska sluta så blir det hem och mysaaa! :-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards