angelicageorgson

Alla inlägg under juni 2011

Av Angelica - 26 juni 2011 12:50

Ja nu kan man väl säga att det var ett bra tag sen som jag bloggade. Det känns som att det är dags att börja med det nu igen. Sist jag skrev hade jag just fått barn och med första barnet var jag ju inte säker på något så tyckte att det var bättre att sluta bed bloggandet och kondenseras mig mer på att ta hand om min dotter och lära mig mer om hur man ska vara en bra förälder och ta hand om ett litet barn. Men det är inte något problem nu, känner mig helt säker och rutiner har automatiskt kommit sakta. Så tänkte att jag kunde passa på tas skriva på kvällarna när hon sover eller när jag är hos familj vilket jag är varje dag. Under den tilden som jag inte har skrivit har det varit ganska lugnt, har bara spenderat tid med min dotter och familj. Med tanken på att det har gått snart 6 månader så borde ju något ha hänt men nejdå. Mamma som bor i nord-Norge har varit flera gånger och hälsat på oss, och min syster var här senast i veckan så det är alltid mysigt med alla besök. Har fått paket från Libero som alla bebisar får när dom närmar sig halvåret så tänkte att jag drar med hans syster, det är ju inte kul att åka själv. Nu måste jag se till så min lilla bebis får i sig lite mat innan vi åker så ska jag lägga in bilder när jag bloggar från datorn( skriver från mobilen nu ) så ni hör mer från mig ikväll. Have ā good day! Kizz and love<3

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards